Haah

 Haah!

Een  goede tip misschien?

Lach spontaan 2 X minstens op1 dag,
ook als je alleen bent!

 

Dit bericht werd geplaatst in Het Begint. Haah Welkom!. Bookmark de permalink .

4 reacties op Haah

  1. Alie zegt:

    he die steven ,leuk dat je even op mijn space hebt gekeken en even een reactie hebt achtergelaten . Ben nog niet helemaal klaar maar dat komt nog wel en zekers Metallica is een goeie BAND bij mij nr 1 dus met nightwish en evanescence op nr 2 .Heb is even goed jou site bekeken en die ziet er ook leuk uit vooral die media player want ik krijg hem niet op gang met een metallica clip er in zal denk ik wel iets fout doen dan ?groeten alie Alias Miss metallica

  2. nicole zegt:

    Hoi,leuk dat je op mijn space bent geweest, zie dat je je space enorm hebt uitgebreidt!!!Toppie hoor… Ben benieuwd of het al gelukt is met een band. Ik weet dat bij harrow genoeg muzikanten rondlopen die nog niet in genoeg bandjes spelen… dus als je nog iemand mist, je hebt de link erheen.Mooi he dat je andere mensen via space weer kunt inspireren/ herrinneren aan andere dingen o.a. Alanis morissette. Hihi… Voor een huis vol dieren moet je inderdaad de tijd hebben en de ruimte, maar dat komt dan wel bij jou als je ouder wordt haha…Liefs Nicole

  3. Steven zegt:

    hahaha spontaniteit damnnn….wacht ……nog ff …hahaha dat is twee…hahah..wow over the top

Plaats een reactie